Ny vecka….

God morgon! Ja då var det ny vecka igen,fattar inte hur fort veckorna går? Jobbhelgen sa ju bra swich så var den avklarad 😉
Mannen och 2 av sönerna har varit uppe i husvagnen i helgen och de har haft en kanon helg,med gött väder och go mat 😉 De var väldigt bruna och fräscha när de kom hem.
Idag var det dags att börja att utesluta de där kolhydraterna,men började inget bra alls 😦 Nä dagen började med 2 mackor 😦 var så hungrig nu så jag orkade inte göra ägg och vänta på att de skulle bli klara 😦 Men skam den som ger sig 😉 tar tag i det vid lunchen i stället 😀
Haft lite dispyter med store sonen oxå i helgen,men som tur är så gick det fort över 🙂 Tycker det är så jobbigt att hålla på att tjata och tjafsa om sådant som jag tycker är självklart att han ska göra 😦 Fast då tycker han att jag är en tjatig kärring……typ.
Jaja så kan det vara nu ska jag slappa lite till framför Nyhetsmorgon och en kopp kaffe 🙂 Sen bär det av in till stan och sen till en jobbarkompis 🙂
Ha en bra dag!!

20120528-084559.jpg

Om hallonpajen

Jag har mest gjort denna sidan för min egen skull,för att peppa mig själv till att gå ner i vikt. Men är det andra som läser den så är ni välkommna. Började min viktresa dec -00 och hade då ett mål,jag skulle gifta mig juni-01. Så jag hade 6 månader på mig att gå ner i vikt. Vågen visade då på 107kg och efter 6 mån så hade jag gått ner 20kg. Men jag fortsatte efter det att vi kom hem efter bröllopsresan och gick ner ytterligare 17kg,så sammanlagt blev det 37kg. Men nu har jag då gått upp 15 kg utav dessa. Men nu ska dom bort......=) Visa alla inlägg av hallonpajen

Kommentera

