Ingen bra vecka……..

Nä och nu menar jag inte matmässigt,för där funkar det fortfarande inte 😦
Nu är det mer familjeproblem…..ja mellan mannen och mig 😦 Har varit i från varandra nu i nästan 1 vecka och ja…jag vet inte hur detta kommer sluta 😦 Jag vill ju inte att det ska sluta i skilsmässa men ändrar han inte på sig…ja då är det så det får bli 😦
Tänker inte gå in på vad det handlar om utan det vill jag hålla för mig själv,allt ska inte skrivas i bloggen….
Men i alla fall så har jag sen i tisdags varit på ”semesterresa” med min brukare 🙂 Jag och en personal till + att det var med en annan brukare med 2 personal 🙂 Vi har varit i Landskrona i borstahusen. På vägen ner åkte vi en omväg förbi Ullared 😉 och handlade lite granna,inte alls mycket folk vilket var skönt. Sen i onsdags nationaldagen så åkte vi över till Danmark 😉 och sen hem för att grilla på kvällen 🙂 Så ett par bra dagar måste jag säga. Hyfsat bra väder har vi oxå haft även om man hade önskat på varmare väder 🙂
Är ledig nu fram till måndag och det ska bli så skönt! I morgon ska jag till en jobbarkompis och titta på hennes valpar 😉 och sen får vi se vad som händer under helgen 🙂
Bjuder på en del bilder.

20120607-222900.jpg

20120607-222907.jpg

20120607-222914.jpg

20120607-222923.jpg

20120607-222929.jpg

20120607-222936.jpg

20120607-222944.jpg

20120607-222949.jpg

20120607-222957.jpg

20120607-223002.jpg

20120607-223012.jpg

Om hallonpajen

Jag har mest gjort denna sidan för min egen skull,för att peppa mig själv till att gå ner i vikt. Men är det andra som läser den så är ni välkommna. Började min viktresa dec -00 och hade då ett mål,jag skulle gifta mig juni-01. Så jag hade 6 månader på mig att gå ner i vikt. Vågen visade då på 107kg och efter 6 mån så hade jag gått ner 20kg. Men jag fortsatte efter det att vi kom hem efter bröllopsresan och gick ner ytterligare 17kg,så sammanlagt blev det 37kg. Men nu har jag då gått upp 15 kg utav dessa. Men nu ska dom bort......=) Visa alla inlägg av hallonpajen

3 responses to “Ingen bra vecka……..

  • emmelethin

    Åhhhh Lill Olas! 🙂
    Det är mina hemtrakter, född i Landskrona och tillbringat alla mina barnaår på campingen där. Idag bor jag drygt 3 mil därifrån men det är ”vårt” badställe nr 1.
    Tråkigt med tjafs i familjen, hoppas ni kan reda ut det om det är vad ni båda vill
    Kram / E

  • hallonpajen

    Hej!
    Jo men det är ju såå vackert där nere 🙂 Har varit där ett par gånger nu med jobbet och är lika imponerad varje gång vi åker där i från! Tyvärr så blir det nog inga fler gånger för kommunen drar ju in på ALLT! Tyvärr så är det ju brukarna som blir lidande 😦 och det tycker jag är fel! Men vackert är det 😉
    Kram

  • Åsa

    Hej hej söta du! Nu är jag tillbaka i bloggvärlden (bloggar inte ännu än) men började leta efter de jag följde tidigare och då stod du ju högst upp på min lista. Min dotter är nu 19 månader (som tiden flyger förbi) och det är dags att ta tag i vikten och löpningen igen. Snälla snälla kom tillbaka så vi kan peppa varandra! Jag har skrivit in mig på viktväktarna denna gången så ngn annan kan ha koll på mig hihi. Tråkigt att höra att du har det jobbigt hemma för tillfället och jag hoppas du mått bättre under sommaren. Stor kram på dig!
    Åsa (fd Sötsaken)

Kommentera

